thumbnail_image

Missä viilettää Huoleti?

Julkaistu 12.4.2018
Anna-Maria Vuorinen
Startupin elämään mahtuu tiukkoja käänteitä ja jännittäviä tilanteita. Erilaisten murroskohtien kautta siirrytään kehityksessä eteenpäin. Ja jos yksi asia on varmaa, niin se on eteenpäin meneminen! Huoleti on jälleen uudessa vaiheessa, jossa keskeisimmäksi ovat nousemassa käyttäjämme. Ota sinäkin Huoleti käyttöösi viimeistään nyt ja katso, mistä ilmiössä oikein on kysymys.


Missä viilettää Huoleti?

Siinäpä vasta kysymys! Startup-elämä on huimaa vuoristorataa sen hauskuuksineen että jännittävine hetkineen. Välillä huimaa, ajatus ei meinaa pysyä vauhdin mukana. Välillä jopa pelottaa ja hämmentää, kun ei tiedä, millainen kiepaus seuraavan mutkan takaa paljastuu. Mutta jännityksen lomassa koetaan vauhdinhurmaa, elämän riemua ja silkkaa hassuttelua. Se mikä on yhtälailla varmaa ketterässä startupissa ja vuoristoradassa on liike eteenpäin. Eteenpäin mennään läpi mutkien ja volttien eikä taaksepäin kurkistella.

Startupille yksi vuosi vastaa suuren vakaan aseman saavuttaneen yrityksen seitsemää vuotta. Näin kuulin jonkun kokeneemman sanovan, ja siltä se kyllä tuntuukin. Tasan puoli vuotta sitten astuivat ensimmäiset työntekijät Huoletin remmiin perustajien työtaakkaa jakamaan. Voisin vaikka vannoa, että olen ollut Huoletissa pidempään kuin kuusi kuukautta, niin paljon on matkaan mahtunut ja omaan takkiin tarttunut.

On hyvin erityistä saada olla tällä paikalla, johon on kasvanut yhdessä yrityksen kanssa. Olemme kaikki tähän asti mukana olleet päässeet vaikuttamaan siihen, millainen Huoletista on tullut. Se, mikä ja mitä on Huoleti, on jokaisen meistä osaltamme määrittelemää ja se on hienoimpia tapoja, miten oman kädenjälkensä voi maailmaan jättää.

Lyhyeen aikaani Huoletissa on sisältynyt useita murroskohtia, joiden kautta on luotu uutta nahkaa ja päästy jälleen uudelle tasolle kehitysvaiheissa eteenpäin. Voisi sanoa, että nyt on käsillä jälleen yksi näistä vaiheista, kun sovelluksen uusi kaupallinen versio on julkaistu. Julkaisun humusta on siirrytty odotuksen vaiheeseen. Seuraavan kehityshaasteemme ratkaisevat käyttäjät. Tuotteella on tarve ja kysyntä, asiakkaamme, eli palveluntarjoajat, ovat valmiina ja uusimmat pilottikumppanit seisovat takanamme. Se, mitä seuraavaksi odotamme, on sovelluksen loppukäyttäjämäärän kasvaminen, käyttäjiltä tuleva arvokas palaute. Käyttäjien kokemukset. Mikään palvelu ei voi toimia aikaansa pidempään ilman ruohonjuuritason kuhinaa.

Me Huoletissa olemme nyt valmiita ja sanomattoman innokkaita ottamaan kuhinan vastaan!

Itse sovelluksen testaamiseen käyttäjäkokemuksen hiomiseen osallistuneena tuskin maltan odottaa käyttäjien palautteita ja heissä heränneitä ajatuksia ja tunteita. Jossakin vaiheessa kokoonnuimme neukkariin, purimme sovelluksen symbolisesti osiin ja järjestelimme osat uudelleen. Tästä syntyi viimeisin versio, johon on nyt myös lisätty uusi rooli vapaaehtoistyöntekijöille. Sovelluksen ydintoiminnot on pidetty ennallaan, mutta niiden käytettävyyttä on hiottu.

Nyt haluankin muistuttaa, että Huoleti on sinua varten! Sovellus on ladattavissa ja käyttöönotettavissa kenelle tahansa. Vaihtoehtoja ilmaiselle käytölle on kolme:

  1. olet saanut rekistöitymiskoodin palveluntarjojaltasi (esim. sairaala tai yhdistys)
  2. voit aloittaa kahden viikon ilmaisen kokeilujakson
  3. voit ottaa sovelluksen käyttöösi vuoden loppuun saakka kampanjakoodilla: E7T8VYK2

Muista myös jättää hyvä arviosi sovelluskauppaan!

Huoleti vaan kevättä kohti!

www.huoleti.fi

Facebook

Twitter


Anna-Maria Vuorinen